woensdag 9 november 2011

Gosh Long Lasting Lip Marker 001 Red

Rood? nee ik houd er eigenlijk niet van , wel op mijn nagels maar zeker niet voor op mijn lippen, ik vind het voor mij zelf gewoon te heftig en het valt te veel op , ik heb liever een roze of nude kleurtje.


Maar als je echt rode lippen wilt en er van houd lees dan zeker verder want ik review vandaag voor jullie de Gosh Long Lasting Lip Marker in 001 Red.




Het is letterlijk gewoon een stift waarmee je je lippen in kleurt zelf vind ik dat wel erg leuk! In het begin is het wel moeilijk om het netjes te doen maar na veel oefen lukt het wel.

Swatch:
Zoals je ziet is deze rood echt rood. En met rood is dat natuurlijk altijd erg belangrijk.

Nog een swatch op mijn lippen:

Deze lip marker geeft zeker goed pigment af maar heel erg long lasting is ie niet helaas... je lippen voelen gauw al erg droog aan waardoor ik toch gauw geneigd ben om een lipbalm op te smeren maar dan blijft er helaas niet veel meer ervan over.

Vooral als je velletjes op je lippen heb wat ik vaak heb bljift daar de kleur wel zitten waardoor je vlekjes krijgt op je lippen. 

Bij deze is het dus zeker wel nodig om vaker bij te 'stiften'.

De Gosh Long Lasting Lip Marker kost € 7,49 en is verkrijgbaar bij de kruidvat.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails