zondag 27 november 2011

Glossybox

Toen ik over de glossybox las wilde ik deze meteen bestellen maar ik wachtte nog eventjes maar toen heb ik het toch maar wel besteld, inmiddels heb ik de glossybox al een tijdje binnen en ik ben blij dat ik het toch gedaan heb. In dit artikel laat ik foto's zien van de glossybox en de artikelen die erin zaten.



Wow toen ik de doos alleen al zag, deze is echt heel erg mooi, alleen al om de doos en hoe alles eruit ziet zal ik het al bestellen;)

Toen ik de doos opende kreeg ik dit te zien:

De achterkant van de brief:

Hierop staan de producten die erin zitten.

Dit zit er dus allemaal in:

- Anastasia Beverly Hills mini tweezer en brow gel
- Herome Glass Nail File en W.I.C Nagellak, ik kreeg een rode kleur genaamd Los Angeles
- Rituals Lipgloss , ik kreeg de kleur Ruby Night
- L'oreal Mythic oil en color masker
- Comfort zone nacht creme.

Ik vind dat er leuke producten in zitten en ik denk dat ik de december glossybox ook bestel.

De Comfort nacht creme heb ik al meerdere avonden gebruikt en ben er tevreden over, de anastasia mini tweezer en de brow gel zijn ook erg fijn!

En hebben jullie al de glossybox?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails