zondag 13 november 2011

Ebay aankoopjes # 8

En ja hoor ik heb weer wat dingen op ebay gekocht!
Kijk mee daar de producten die ik heb gekocht:

Triangle oorbellen.€1,20
Deze heb ik nog niet binnen maar zoals ze op de foto eruit zien lijken ze me erg mooi en de prijs is zeker niet duur!



Tip display € 1,50
Deze heb ik nog niet binnen maar ik had er al zo een en ze zijn erg handig om de tip erop te plaatsen en dan bijvoorbeeld een mooie nail-art daarop te maken.


Een beetje rare foto maar het is een zwarte thermo legging. € 5,-
Deze heb ik nog niet binnen maar bij deze verkoper koop ik wel vaker kleding en dat komt soms al na 1 week binnen.
Ik ben erg benieuwd naar deze want hij lijkt mij heerlijk warm!

Zwart shirt. € 11,-
Deze heb ik al binnen en ben er erg blij mee! gelukkig past hij ook maar bij mij is het gewoon een shirt en niet een jurk zoals op de foto.

Dit vest kreeg ik toevallig gister binnen €12,-
Dit vest is wel iets anders dan op de foto, de uiteinde van de mouwen is veel strakker dan dat je op de foto ziet. Maar dat maakt niet veel uit!

En als laatste een leuke riem:
Deze riem was er in meerdere kleuren maar zwart was uitverkocht dus dan vond ik deze kleur wel erg leuk.
€ 1,70
Deze heb ik ook nog niet binnen.

Wat vinden jullie het leukste wat ik heb besteld?Bestellen jullie wel eens kleding op ebay?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails