zaterdag 8 oktober 2011

Swatches: Kiko Oogschaduw

In mijn Kiko shoplog zagen jullie al dat ik 2 oogschaduw had gekocht. In dit artikel swatch ik ze voor jullie.

  


Water Eyeshadow 04 Dark Emerald.:
Dit uiterlijk vod ik erg mooi van het doosje. En deze kleur sprak mij ook het meeste aan.


Toen ik thuis was en het doosje open maakte zag ik nog dat de oogschaduw ook nog in een zakje zat. Wel chique. 


Het uiterlijk van het doosje van de oogschaduw vond ik wel weer wat tegenvallen eigenlijk. Maar de oogschaduw zelf is wel erg mooi, het is een soort van golf ofzo met lagere en hogere gedeeltes.

  

Mono Oogschaduw 119:

De oogschaduw zit in een zwart doosje met een gat erin zodat je kan zien welke kleur erin zit.


In de oogschaduw zelf staat Kiko gedrukt.

De Swatches:

Beide bevatten goed pigment en vooral de blauw/groene kleur vind ik erg mooi.
Deze swatches zijn gemaakt zonder basis en droog.

De water eyeshadow kostte in de sale €4,40 en de mono €4,90



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails