zaterdag 1 oktober 2011

Shoplog Kiko

Op mijn verjaardag 22 sept. ben ik gaan shoppen in Neuss omdat daar in het Rheinpark center de kiko was.
In dit artikel laat ik zien wat ik gekocht heb.



Nagellak:
Ik wilde zo ie zo wat nagellakje kopen omdat ik er al vele goede dingen over heb gezien en gelezen, uiteindelijk koos ik voor deze 4:
231 - 337 - 295 - 346

Nr. 231 kosten €1,50 en de rest €2,50

Water Eyeshadow:
Deze was in de sale en het uiterlijk vond ik er al erg mooi uit zien ook toen ik deze in de winkel swatche vond ik deze zo mooi dat ik deze kocht.
Deze heb ik in een blauw/groene kleur en dat is nr. 04 dark emerald.


Deze oogschaduw was in de sale voor €4,40

Mono oogschaduw:
Er was zo veel keus aan kleuren maar uiteindelijk heb ik een bruin kleurtje gekozen, die kan je wel het vaakst dragen voor een wat neutraler look.

Dit is nr. 119.


De mono oogschaduwen kosten €4,90.

Ik vond het erg leuk om de kiko is een keer te zien maar het is niet zo dat ik er nog een keer heen wil aangezien het 2 uur rijden was...

Zo dat was mijn shoplog er komen nog 2 artikelen aan waarin ik de gekochte producten swatch.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails