zaterdag 22 oktober 2011

Review: Trind Caring Colors Najaarscollectie 2011

Het merk Trind is weer uitgekomen met de nieuwste kleuren van het najaar. Dit zijn 4 kleuren en die ga ik in dit artikel swatchen voor jullie.


De 1e en 2e foto zijn met flits genomen want dan zie je goed het metallic effect van de laatste 3 kleuren.


De collectie bestaat uit 3 metallic kleuren en een lichte kleur met roze shimmer, eigenlijk vind ik deze kleur niet zo goed bij deze collectie passen.

CC141:
  

Dit is een heel licht kleurtje en deze heeft echt wel 3 lagen nodig en soms zie je dan nog je nagel er door heen jammer genoeg.
Dit lichte kleurtje bevat wel mooie shimmer die je in het flesje goed zit maar waar ja haast niets van terug ziet op je nagels.

CC142:
  

Wow! dat was het eerste wat ik dacht toen ik dit kleurtje zag, deze is zo mooi!
En dit is maar 1 laagje. De kleur zit tussen de 2 foto's in, het is een mooie metallic zeegroene kleur.

CC143:
  

Dit is een donker antraciet/blauw kleurtje en deze is ook metallic. Ook dekt deze al met 1 laagje.

CC144:
  

CC144 is een paars aubergine kleurtje ook met metallic finish. 
Deze dekt ook in 1 laagje.

Alle 4 de kleuren lakker erg fijn en drogen snel.

Alleen ik vind dat het lichte kleurtje CC141 niet echt bij de collectie past, want de andere 3 kleuren dekken al na 1 laagje en hebben een metallic finish en dat heeft CC141 allemaal niet.

De Trind nagellakjes kosten €9,95 voor 9ML.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails