vrijdag 21 oktober 2011

Review: Olijfoliezeep zeepjes

Oei Oei shame on me! Deze producten had ik al heel lang liggen en als maar vergat ik het te testen. Maar nu eindelijk had ik er tijd voor gevonden om ze dan eindelijk te gaan testen.
Ik heb het over de OlijfOlieZeep Zeepjes. Ik dit artikel review ik er 3.
Namelijk de Really olijfoliezeep Jasmijn, Kruidenzeepje Rozemarijn en de Attirance sinaasappel en kaneel zeepje. 

Ik heb al deze zeepjes op mijn handen gebruikt en dit zijn mijn ervaringen er mee:
(waarom op mijn handen? Nou ik zelf houd er niet zo van om een blok zeep onder de douche te gebruiken, vind een blokje zeep om je handen te wassen veel fijner.)

Really Olijfoliezeep Jasmijn:

Dit zeepje wordt in een doosje geleverd zoals je bij de eerste foto ziet.
Het uiterlijk van het zeepje is niet heel bijzonder eigenlijk.
Als je aan het zeepje ruikt vind ik het niet echt lekker ruiken al zeg ik het zelf, normaal vind ik Jasmijn wel lekker maar deze geur bevalt mij niet zo.
Eenmaal aan het handen wassen wordt de geur minder en schuimt deze lekker.
Toen ik mijn handen had afgedroogd en toen aan mijn handen rook, rook ik haast niets, de geur van veel minder geworden gelukkig.

Dit zeepje kost maar €2,95 voor 100 gram zeep.

Olijfolie kruidenzeepje met Rozemarijn:


Dit zeepje zit verpakt in plastic.
Dit zeepje is vrij klein maar daardoor ligt deze wel makkelijker in de hand. 

Mijn handen ruiken erg lekker als ik mijn handen heb gewassen en het zeepje zelf ruikt ook erg lekker. 

Doordat er stukjes in zitten worden jet handen ook heel mild gescrubt. 

De zeep kost €2,95 voor 65 gram zeep.

Attirance zeep sinaasappel en kaneel:

Dit zeepje wordt in folie geleverd. 
Dit zeepje heeft een leuke opvallende en vrolijke kleur.
Als je aan het zeepje zelf ruikt ruik je echt de kaneel maar als je je handen aan het wassen bent ruik je toch meer de sinaasappel.
De combinatie van 2 geuren sinaasappel en kaneel vind ik erg lekker.

Dit zeepje kost €3,95 voor 100 gram zeep.

Alle zeepjes schuimen trouwens allemaal goed.

Bij OlijfOlieZeep kan gemakkelijk betalen via iDeal of Paypal maar ook via overschrijving. De verzendkosten bedragen €5,50.
Heb je voor 16:00 uur op werkdagen besteld? Dan heb je het de volgende dag in huis. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails