zaterdag 29 oktober 2011

Review: Josephine Soap en Lush+oproepje

De laatste tijd had ik wat zeepjes gekregen om te reviewen, maar zelf weet ik niet altijd veel over zeep ter vertellen dus vandaar dat ik 2 soorten zeep nu in 1 artikel beschrijf. 1 zeepjes komt van Lush en de andere 2 komen van Josephine Soap


   
Simply Clean Soap:
Aller eerst de Simply Clean Soap, dis is een bruin kleurig zeepje dat ruikt naar kaneel en je ruikt ook iets fris, deze is heerlijk voor in de ochtend vooral nu met dat koude weer. (sorry als ik fout zit met de geur ik ben niet zo goed in geuren beschrijven)

Dit zeepje kost €4,95

Sunshine Soap:
Deze is paars met goud, heel mooi!
Het zeepje ruikt erg lekker, hij ruikt een beetje naar parfum.

Dit zeepje kost € 1,95 (deze is in de aanbieding)

Het andere zeepje dat jullie op de foto zien is voor mannen dus deze heb ik niet getest.

Lush Summer pudding:
Dan dit zeepje van lush, het zeepje is crème kleurig met roze.
Deze ruikt echt heerlijk zoet , wel een beetje naar bubblegum kauwgom.
Er zit ook een lichte scrub in, deze vond ik zelf lekker, niet te hard en niet te zacht.
Dit zeepje laten mijn handen wel helaas erg stroef worden, dat vind ik wel een minpunt, dat voelt gewoon niet lekker aan op je handen, gelukkig doet dit niet op mijn huid voor.

De geur blijft lichtjes hangen.

De prijs van dit zeepje is €5,25 voor 100g.

En dan nog als laatste een oproepje,
Ik heb namelijk ook van Lush de nieuwe toothy tabs gekregen om te reviewen in de geur/smaak Atomic.
Enkele van deze ingrediënten zijn: koffie, biologische kaneel en gember poeder.
Ik heb er 1 gebruikt en helaas is deze smaak niet geschikt voor mij, ik vond de geur zo vies! dus helaas kan ik deze niet goed testen.

Lijkt het jou leuk om iets te testen voor nail-gloss? en lijken jou deze ingrediënten ( koffie, biologische kaneel en gember poeder) lekker?
Geef je dan op d.m.v. een mailtje te sturen naar: nail-gloss@live.nl met daar in je adres gegevens. Als ik je uit kies stuur ik de Toothy tabs gratis naar je toe, deze mag je na het testen ook houden. Uiteraard wilt ik dan wet dat je goede foto's maakt van het producten en goed je mening verteld.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails