dinsdag 18 oktober 2011

Review: Demak'Up Vloeibare lijn

Jullie lazen eerder al het verslag van het Demak'Up persevent. Op het persevent kregen we aan het einde allemaal een leuke goodiebag mee naar huis. Daar zaten de nieuwste producten in van Demak'Up, namelijk de vloeibare lijn. Op het persevent zelf hadden we al kennis gemaakt met de melk en tonic en in de goodiebag zat ook nog de reinigingsgel.






De 3 nieuwe vloeibare producten passen goed qua uiterlijk bij elkaar, de ene heeft een groene kleur, de andere een blauwe kleur en de andere een roze kleur.


Reiniginsmelk smeuïg. 
 Eerst even wat informatie over de nieuwe reinigingsmelk:
In dit product is – net als in de andere producten van de vloeibare reinigingslijn – het antioxidant Phyto-Bourgeon® van de katoenplant gebruikt. Dit concentraat staat bekend om zijn bescherming tegen vrije radicalen. Daarnaast zorgt een extract van de witte bloem van de katoenplant voor extra zachtheid. Bovendien is de melk verrijkt met verzachtende katoenzaadolie zodat de melk soepel over de huid glijdt.

Mijn mening over de reinigings melk:
De melk zelf ruikt haast niet heel lichtjes. In het begin vond ik het wel raar om de reinigings melk voor mijn ogen te gebruiken, normaal gebruik ik nooit melk voor mijn ogen. Maar met goede moed ging ik het proberen en eigenlijk voelde het meteen goed aan, je merkt meteen dat de melk zacht is voor je ogen en huid.
De melk haalt mijn make-up er goed af en het belangrijkste het prikte niet of iets anders naars.
De flacon zelf is makkelijk in gebruik.

Tonic Fris:
Eerst weer even wat informatie over de tonic:
Het water van de witte bloesem van de katoenplant zorgt voor extra frisheid in deze tonic. Ook is het product  verrijkt met vitamines die je huid een boost geven. In de tonic vind je tevens het antioxidant Phyto-Bourgeon® van de katoenplant. Micellair wil zeggen dat de moleculen in de tonic in staat zijn om vettige onzuiverheden (zowel van je huid als van make-up) in te sluiten en op te nemen.

Mijn mening over de tonic:
Deze gebruik ik nadat ik de melk heb gebruikt en je ziet ook echt op je watje dat deze de laatste restjes er goed af haalt. Deze tonic prikt wel helaas in mijn ogen dus daarvoor zal ik niet snel naar de tonic grijpen. 
De geur van de tonic is fris en vind ik lekker ruiken.
De tonic (zoals de meeste tonic) voelt fris aan op de huid en het voelt ook schoon aan.
Voor de huid is de tonic ideaal maar voor mijn ogen toch wat minder.

De reinigingsgel Schuimend:
Eerst weer even wat nuttige informatie:
Deze gel combineer je met water om een zacht schuim te creëren dat je huid tot in de diepte reinigt. De gel vitaliseert je huid met het extract van het katoenblad. Ook in dit product is het antioxidant Phyto-Bourgeon® verwerkt.
De nieuwe vloeibare producten zijn geschikt voor elk huidtype en zijn onderling af te wisselen. Tevens zijn de producten goed te combineren met de andere producten uit het Demak’up gamma: wattenschijfjes, reinigingsdoekjes en oogpads.

Mijn mening over de Reinigingsgel:
De geur van de gel is wat apart maar wel lekker, ik weet niet precies wat ik ruik.
De gel is mild voor mijn huid en haalt de aller laatste restje er vanaf.
De gel schuimt maar een heel klein beetje, zelf vind ik meer schuim prettiger.
Als ik het beetje schuim van mijn gezicht heb gewassen voelt mijn huid heel erg zacht aan, dat voelt erg prettig zo'n zachte huid.
Dit vind ik zeker het fijnste product uit deze lijn.

En nog even een foto van de 3 producten op mijn huid:




De producten zijn verkrijgbaar bij de betere drogist voor de volgende prijzen:
De tonic en de melk €4,89 en de gel €5,89.


Deze producten zijn zeker een goede aanvulling aan het Demak'Up gamma. ik vind het een erg fijne lijn en gebruik ze sinds ik ze heb elke dag om mijn huid te reinigen.


Ik ben fan van ze!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails