donderdag 13 oktober 2011

Pupa Luminys Silk Oogschaduw

De Luminys oogschaduwen van Pupa zijn al bestsellers maar nu komen ze ook met de Luminys Silk oogschaduwen uit. Deze hebben een satijn zachte structuur waardoor de oogschaduw zacht aanvoelt.


Ik mocht 2 kleuren reviewen namelijk nr. 500 en nr. 600.



500 Golden Champagne - 600 Emerald Green.

Er zit ook een spons applicator bij.

De swatches:

Wow! Mooi hé dat vond ik ook toen ik ze swatchde het pigment is echt super. En ze voelen inderdaad ook erg zacht aan toen ik met mijn vinger erover heen ging om de swatches te maken. Dat maakt Pupa gelukkig waar. 

Ik kan niet wachten om hier mee een look te gaan maken!. En dat zal ik ook zeker gaan doen.

De prijs van de mono oogschaduw Luminys Slik is €14,95 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails