donderdag 20 oktober 2011

Notd- Sponge

Geen idee hoe ik deze nail-art moest noemen dus noemde ik het maar Sponge, aangezien ik met Konad gesponst had. Ik zelf vind het resultaat erg mooi geworden.!





Eerst had ik alleen met Konad gesponst maar toen ik eenmaal klaar was vond ik het eigenlijk een beetje saai, dus voordat ik naar bed ging, ging ik nog even prutsen om mijn duim, eerst had ik de stipjes gezet , alleen nog de rechterkant, nee dat is het ook niet dus toen aan de linkerkant stipjes gezet. Nee het zag er nog niet af uit dus toen bedacht ik dat ik wel weer eens met Konad kon gaan stempelen, had ik een tijd niet meer gedaan. Ik koos voor 2 bloemetjes. En ja toen was deze nail-art af. De volgende dag ging ik verder met de rest van mijn nagels.

Dit heb ik gebruikt:
- China Glaze ooh la la peach pearl
- Konad licht blauwe en donker blauwe stempel nagellak
- Konad sponsjes
- Konad Image Plate M3
- Konad Zwarte stempel nagellak
- Konad 2 way nail art pen wit
- Konad Rainbow Glitter
- Konad Top Coat.

Toen ik deze nail-art droeg kreeg ik erg veel complimenten in de winkel. En veel mensen dachten dat ik kunstnagels had, op zich ook wel een compliment;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails