dinsdag 4 oktober 2011

Catrice Kohl Kajal 080 en 090

In mijn shoplog zagen jullie ze al voorbij komen, de 2 Catrice oogpotloodjes. Deze had ik nog nooit zien liggen eigenlijk maar het blijkt dat ze dus helemaal niet nieuw in het assortiment zijn....


Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de potloodjes vind ik erg leuk, zo kan je meteen zien welke kleur het is en hoef je niet eerst de dop eraf te halen.


Het potloodje zelf:
Zelf vind ik de kleuren erg mooi en gelukkig zijn de oogpotloodjes niet hard dus het doet niet pijn als je het gebruikt bij je ogen.

Swatch:

De potloodjes geven goed kleur af. En zoals ik al eerder zij vind ik de kleur erg leuk.

Ze zijn er in totaal 8 kleuren te verkrijgen.

Deze potloodjes zijn verkrijgbaar bij de Trekpleister of bij de Kruidvat voor €1,99


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails