donderdag 27 oktober 2011

Catrice Evolution to Revolution mascara

Deze mascara hebben jullie vast al op vele blogs gezien, en ook ik ga deze nog een keer voor jullie reviewen;)




Deze mascara heeft 2 looks. Look 1 en Look 2 maar de mascara heeft maar 1 borsteltje. Als je look 1 wilt gaat het borsteltje door de huls van look 2. Dus dan komt er niet veel mascara op je borsteltje. Als je look 2 wilt komt het borsteltje nergens door heen dus blijft er veel mascara aanhangen.

   
     
De 1e foto is het borsteltje als je look 1 wilt.
De 2e foto is het borsteltje als je look  wilt.
Zoals je ziet zit er aan het borsteltje van look 2 klontjes.
Benieuwd naar het resultaat op mijn wimpers?:
Zonder mascara

Look 1
Look 2
Look 1 verlengt mijn wimpers wel maar verder ook eigenlijk niks, ik vind ze nog niet zwart genoeg.
Look 2 maakt ze wel veel zwarter maar je moet daarbij echt oppassen voor klontjes zodat je spinnenpoten krijgt.

Opzich is look 1 wel oké voor mensen die maar een beetje mascara op willen.

Maar ik wil echt dat je mijn mascara goed ziet en dat ze goed zwart zijn.
Dus voor mij vind ik deze mascara niks.

Deze mascara kost €4,49 en is bij de kriudvat of trekpleister verkrijgbaar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails