zondag 23 oktober 2011

2 True Eyeshadow Dazzlers

Toen ik bij de kruidvat was zag ik dat de producten van het merk 2True nu maar €1,- waren, heel veel was al weg maar ze hadden nog wel leuke kleuren Eyeshadow Dazzlers. Dat zijn gewoon oogschaduw pigmenten. Ik kocht 3 kleuren.




De potjes zijn vrij klein maar hoeveel erin zit staat er niet op. Ze hebben een zwarte dop met roze letters.

Aan de onderkant staat het nummer:
Nr.1 , 9 en 12.
Ze hebben helaas geen namen.

De swatches:


Wauw het pigment is heel erg mooi en de kleuren trouwens ook, die zijn ook prachtig.
Deze swatches zijn gemaakt zonder basis en droog op de huid aangebracht met mijn vinger.

Deze pigmenten zijn zeker een goede aanvulling op mijn stash.

Als ze bij jou kruidvat er nog zijn zal ik als ik jou was zeker een paar meenemen want een euro is geen geld.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails