vrijdag 23 september 2011

Win: Een Mega pakket!

Deze winactie is gesloten!

Omdat ik gister 18 geworden ben verklapte ik al dat er vandaag een winactie online zou komen, en hier is ie dan!

Wat kan je winnen? Nou een mega pakket met van alles en nog wat van nagellak tot sieraden van make-up tot zeep, echt van alles zit er in. De meeste dingen zijn nieuw, maar er zitten ook wat dingen in die maar 1x geswatched zijn en die gebruik ik simpel weg gewoon niet meer dus dan geef ik ze liever aan iemand die het wel gebruikt. Uiteraard zijn de gereinigd.

Hier een foto van het pakket:



 Ik heb de foto even voorzien van een leuk printje zodat het toch nog een beetje een verrassing blijft voor de winnaar.

Wat te doen om mee te doen?
1. Volg Nail-Gloss via bloglovin en GFC
2. Laat een reactie achter bij dit artikel dat je mee doet (en vul wel een geldig email adres in anders kan ik je niet bereiken. ) Vermeld hierin ook je GFC username en ook aan welke extra entrys je mee doet + evt. linkjes.

Voor extra entry:
1. Dit artikel liken op Bloglovin
2. Dit tweeten: Win een Mega pakket bij http://www.nail-gloss.blogspot.com RT!
3. Dit artikel linken bij je sidebar op je blog (foto mag je ook evt. gebruiken.)
4. Een artikel maken over deze winactie en linken (foto mage je ook evt. gebruiken)



Dus als je ziet heb je meer kansen als je alles doet. Deze winactie is alleen open voor inwoners van Nederland.

Je kan mee doen tot 7 okt. Succes!

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails