maandag 26 september 2011

Verslag: Demak'Up Event



Zaterdag 24 september was ik naar het Demak'Up persevent in Amsterdam afgereisd.
Voor mij was dit mijn eerste persevent dus ik vond het erg spannend allemaal. Dus veel meiden kende ik er nog niet alleen Deb





Ik had met Danique via twitter afgesproken om op elkaar te wachten bij de Supperclub waar het event werd gehouden.
Het begon om half 1 en toen mochten we ook pas naar binnen. Toen we binnen kwamen mochten we een lekkere smoothie pakken en later kregen we een bakje met groente aangeboden.

De zaal waar het ingehouden werd zag er erg mooi uit.
Aan de 2 zijkanten waren er soort van matrassen met kussens en kleine tafeltjes.


Op de tafeltjes stonden prullenbakjes met demak'Up watjes erbij.



Rond 1 uur begon het dan echt en kwamen er eerst 2 andere presentatrice's en toen kwam Lieke van Lexmond, zij was de presentatrice van de dag.


Lieke kondigde aan en toen kwamen er 2 meiden aan met de 2 nieuwe producten in zakjes.


Deze werden rond gedeeld en ja toen dachten we al dat we er iets mee moesten gaan doen, en ja hoor toen vertelde Lieke dat we daarmee onze make-up moesten gaan afhalen.


Dit zijn ook 2 van de 3 nieuwe producten die ze introduceerde. 

Daarmee moesten we onze make-up eraf halen vandaar dus het prullenbakje en de watjes op de tafels.
Lieke vertelde ook dat onze make-up werd gedaan door echte visagisten. Nou ik verheugde me er al helemaal op, het leek mij erg leuk om door een visagist op gemaakt te worden.


Het was mijn beurt voor de make-up en ik ging in de stoel zitten, eerst werd mijn foundation gedaan. Toen poeder en blush en ik kreeg nog een verzorging op mijn lippen. En dat was het.
Ik vroeg ook van worden mijn ogen niet opgemaakt aan de visagist?' Nee want het moet allemaal zo naturel mogelijk ' antwoorden de visagist.

Toen je klaar was bij de make-up werden er foto's gemaakt door een fotograaf. Deze foto's krijg je later per mail gestuurd dus vandaar dat deze nog niet bij dit artikel staat.

Lieke die liep ook rond en kwam ook bij ons even staan kletsen, ze was erg aardig en was leuk om met haar te praten. Ze wilden ook visitekaartjes hebben enzo en vroeg wat over onze blogs.

Ik heb ook een handtekening en ben met haar op de foto geweest.


Ik en Danique


Let maar niet op mijn gezicht, had dus helemaal geen make-up op mijn ogen...

Aan het eind kregen we ook een goodiebag mee naar huis waar de 3 nieuwe producten in zaten.

Ik zelf vond het een erg geslaagde dag en het was leuk om al die bloggers een keer in real life te zien.
Maar er waren echt super veel meiden, denk wel iets van 20+.

Binnenkort kunnen jullie dus reviews verwachten van de nieuwe producten.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails