woensdag 28 september 2011

Swatch: Aqmore waterbased nagellak

Een tijd geleden schreef ik al eens een review over de nagellak van het merk Aqmore , deze nagellakjes zijn op waterbasis. Vandaag review en swatch ik kleur nr. P034 voor jullie. Tevens ook een topcoat C087.








Hier draag ik 2 laagjes, dat was ook echt wel nodig. De nagellak lakt wel fijn maar ik had toen ik een 2 laagje ging aanbrengen opeens een heel groot stuk hangen aan mijn kwastje, heel raar daardoor kwamen mijn vingers en onder mijn nagel helemaal onder.... Dat vind ik wel erg jammer want in nagellak horen er geen stukken te zitten en dat heb ik ook echt nooit gehad.


Omdat deze nagellak op water basis is ruikt deze heel anders dan nagellak, en ik moet zeggen dat ik nagellak lekkerder vind;) De nagellak droogt niet zo heel snel maar duurt ook weer niet heel erg lang, gewoon gemiddeld.

Nee voor mij geen nagellak op waterbasis meer, ik heb nu 2 niet zo goede ervaringen er mee gehad.

Later had ik nog de blanke lak, ik denk dat het topcoat is ofzo om de site staat er niks over wat het precies is, ik dacht eerst nagelriem olie omdat er bloemetjes in zaten maar dat was het dus niet. Hij droogt wel oké maar niet super. 

Maar ik blijf toch liever bij mijn oude vertrouwde topcoat;)

De lakjes kosten €7,35 wat ik wel wat aan de dure kant vind. Je kan ze kopen op http://www.uniqso.com/ 



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails