vrijdag 16 september 2011

Review: Skin 79 BB Cream

Een tijd geleden schreef ik al een artikel over de BB Cream met wat informatie * klik * en toen vertelde ik ook al dat ik er op dat moment 1 aan het testen was namelijk die BB cream uit de diamond collection van het merk Skin79.


In dit artikel beschrijf ik mijn mening erover.



Het uiterlijk:
Het uiterlijk van deze BB Cream ziet er heel leuk uit met het roze kleurtje, super als je van roze houd net als ik.
Het formaat van de huls is groot en bevat 40ML. De BB cream heeft een pompsysteem wat ik zelf erg handig vind werken. Zo kan je de goede hoeveelheid er makkelijk uit krijgen.
   

De kleur:
Deze is alleen in de kleur Beige te verkrijgen. Dat is op zich wel jammer voor de dames die wat getint zijn. Want ik heb een hele lichte huid is deze kleur is precies goed voor mij.


De werking:
Ik heb deze BB Cream nou een tijdje gebruikt en ik moet eerlijk zeggen veel van de verzorging zeg maar merk ik niet veel van. wel dekt de cream goed en blijft deze ook lang zitten maar dat doet een foundation ook. Dus voor mij is een BB cream niet echt nodig ik gebruik wel mijn foundation.

Maar nu willen jullie vast wel wat foto's zien van de BB cream op mijn gezicht? Nou hier komen ze:

Kaal gezicht:
Zoals je ziet heb ik wat sproeten en een beetje roodheid maar verder niet echt onzuiverheden.

Met de BB cream:
Zoals je ziet glimt mijn huid nu best wel en de meeste sproeten zie je niet meer. Dus ik ben over de dekking tevreden!

Met Poeder, blush en highlighter:
Hier heb ik poeder , blush en wat highlighter aangebracht. En nu is mijn gezicht zeg maar af en dan ziet het er goed uit met de BB cream. Afpoederen is voor mij echt wel nodig

Eindoordeel:
Ik zelf vind deze BB cream niet heel nodig voor mij zelf , hij dekt goed en blijft wel lang zitten maar verder merk ik niks van de verzorgende creme die er in zit.
Deze BB cream is wel wat aan de prijzige kant maar het uiterlijk wat je daarvoor krijgt is wel weer erg leuk.

Voordelen:
- Leuk uiterlijk
- Handig pompsysteem
- Dekt goed
- Blijft goed zitten

Nadelen:
- De prijs
- Alleen online verkrijgbaar
- Ik zelf merk niks van de verzorging

Wat is jullie ervaring met de BB cream?

Deze BB Cream kost € 17,75 en is verkrijgbaar bij BBCreamShop

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails