woensdag 7 september 2011

Review: Herbal Essences Hello Hydration Shampoo

Een tijdje geleden posten ik al een artikel met wat ik nu aan het testen was. In dat artikel zagen jullie dat ik ook de Hello Hydration Shampoo van het merk Herbal Essences aan het testen was. Ik ben nu klaar met het testen, en in dit artikel vertel ik jullie mijn mening erover.



     
Klik op de foto's voor een grotere afbeelding.

Het uiterlijk:
De Shampoo van de Hello Hydration lijn is blauw met een groene dop.
Ook de shampoo zelf is blauw metallic, erg mooi en ook apart meestal heb ik gewoon witte shampoo's.
De fles is doorzichtig zodat je kan zien hoeveel er nog in zit en wanneer je een nieuwe shampoo moet gaan aanschaffen.

Op de achterkant:
Raak doorweekt, doorvoed en breng glans weer tot leven!
Neem een diepe voedende duik in hoogglans. Hydrateer je uitgedroogde hoofdje met mijn rijke formule met orchidee en kokosnoot extracten.
Nog meer oogverblindende glans? Besprenkel jezelf met mijn conditioner.

Gebruik me zo: Laat me schuimen. Uitspoelen en indien nodig herhalen. Je bent klaar om te stralen.

Dit tekstje vond ik de eerste keer best grappig toen ik de tekst las, omdat de shampoo zeg maar uit de ik-vorm spreekt.

De geur van de shampoo:
Je ruikt echt heel goed de kokosnoot, zelf ben ik niet zo'n fan van kokosnoot maar als shampoo is het wel oké de eerste keer moest ik wel even wennen aan de geur maar toen ik de shampoo een paar keer gebruikt had stoorde het mij al niet meer.
Toen ik klaar was met douche ruik je de geur nog een tijdje.

Mijn ervaring met de shampoo:
Deze shampoo is voor droog en beschadigd haar, ik zelf heb een beetje last van droog haar vooral bij de punten. 
Toen ik deze shampoo had gebruikt merkte ik wel dat mijn haar zachter was en het zag er gewoon mooier uit.
Mijn haar had meer glans en voelde veel zachter aan vooral als ik net had gedoucht. 

Eindoordeel:
Ik vind het een prima shampoo, hij doet wat 'ie doen moet.
Het uiterlijk vind ik ook leuk en vrolijk.
De geur is wel oké.

Ik ga ook de conditioner erbij kopen zodat ik een leuk setje heb;).


De shampoo kost  €2,99 p/st.* voor 250 ML.

De vernieuwde Herbal Essences zijn verkrijgbaar bij de drogisterij en de supermarkt.


* de uiteindelijke verkoopprijs wordt bepaald door de winkelier, dit is een adviesprijs.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails