vrijdag 30 september 2011

Review: D'Vine Shop Crack Nagellak

Een tijdje geleden kreeg ik van de webshop D'Vine Shop 2 kleuren crack nagellak + een basis lak om te reviewen. Uiteraard heb ik ze getest en in dit artikel laat ik foto's zien en vertel ik mijn mening erover.



De witte is de basis kleur die je onder de crack nagellak kan gebruiken, maar dat hoeft uiteraard niet.

Verder heb ik nog een olijfgroene en een paarse crack nagellak gekregen.

 

Op de doppen van de flesjes staat hun webshop.

De witte basis lak:

De witte nagellak dekt goed na 2 laagjes en droogt matte op.
Het nadeel is dat deze een heel dik/breed kwastje heeft, hierdoor is het moeilijk om de zijkanten niet te raken vooral bij je pink dan kan je in 1 beweging je hele nagel lakken.

De lak is wel vrij dik je moet goed opletten dat je goed je kwastje afstrijkt aan het potje, als je dat goed doet droogt hij wel vrij snel maar als je te dik lakt dan is het logisch dat het ook wat trager droogt.

De basis kleur kost €4,95

De crack lakjes:
Bij deze foto draag ik nog geen topcoat.

Op deze foto heb ik er topcoat over heen gedaan, zoals je ziet geeft dit een mooier effect.

De crack nagellak 'kraakt' goed en snel. Met tegenstelling tot de witte zijn deze kwastjes erg dun.

Met een goede topcoat blijft de crack nagellak een paar dagen goed zitten, ligt er natuurlijk aan wat je doet die dagen;)

De crack nagellak kost €5,95 en bevatten 5ML wat best erg klein is en is verkrijgbaar via D'Vine Shop 





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails