maandag 19 september 2011

Review : Catrice Made To Stay Long Lasting Eyeshadow 020

Dit is ook een product wat uit het vernieuwde Catrice assortiment komt. De Made To Stay oogschaduwen zagen wel al in de Modern Muse LE maar ze kwamen ook in het vaste assortiment.


Ik heb er 1 voor jullie getest en dat is nr. 020 Romans Gone Bad.




   

De oogschaduw zit een in glazen potje en het uiterlijk vind ik er leuk uit zien.

Ik heb altijd wel mijn twijfels over cream oogschaduw meestal creased dat vet snel ook al gebruik je een goede basis.
Dus ik was wel benieuwd hoe deze zal zijn.
Maar eerst de swatch:

In daglicht:

In zonlicht:
Een beetje wazig is deze maar hierdoor zie je wel de mooie gekleurde glitters die erin zitten.

Ik vind het zeker een mooie speciale kleur.

Maar hoe blijft deze zitten op je oogleden?:
Goed, hij blijft bij mij goed zitten en dat verrast mij ik ha het eerlijk gezegd niet verwacht maar ja de oogschaduw heet niet voor niks made to stay;)

De Made To Stay oogschaduw potjes kosten €3,49 p/st.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails