donderdag 15 september 2011

Review: Catrice Fake It Mascara

Jullie kunnen deze mascara nog voorbij zien komen in een shoplog maar hier alvast in dit artikel het review.
Toen ik het persbericht zag over de nieuwe producten van het merk Catrice viel mij meteen deze mascara al op. Aangezien deze mascara een brosteltje heeft die ik verder nog nooit heb gezien.

Dus van de week kocht ik deze mascara.

In dit artikel vertel ik mijn mening erover + foto's.



Deze mascara heet Fake It , ik was wel erg benieuwd of deze mascara zijn naam kon waar maken en of ik daadwerkelijk wimpers krijg die op fake lashes lijken.
 

Her borsteltje:

 
Zoals je ziet heeft deze een apart vorm en zo'n mascara had ik nog niet in mijn stash.
Maar je ziet ook al dat er klontjes aan het borsteltje zitten , helaas, je moet daarmee goed oppassen als je deze gebruikt dan je geen spinnenpoten krijgt.

Oké en nu vast waar jullie allemaal benieuwd naar zijn de voor en na foto's:

  

    
Je kan op de foto's klikken voor een vergroting.
De mascara geeft mijn wimpers lengte en maakt ze goed zwart maar dat is ook het enige eigenlijk. Helaas klonteren je wimpers wel snel aan elkaar.

Wat vinden jullie van het resultaat?

Oké het is geen slechte mascara maar ook geen toppertje.En ik vind ook eerlijk gezegd dat hij de naam Fake It niet goed  uitkomt.

Deze mascara kost €4,49 en is verkrijgbaar bij de trekpleister of kruidvat.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails