zondag 25 september 2011

Mineral Evolution: Mascara, Duo eye Brush

Een tijd geleden schreef ik al een artikel met informatie, review dual lipgloss en een review van de blush, highlighter en oogschaduw. Vandaag behandel ik de mascara en duo eye brush.



De mascara in de kleur zwart:
Deze mascara wordt zoals alle producten geleverd in een wit met zwart doosje en het product is zelf zilver, heel mooi!

Het borsteltje:
Het borsteltje is een gewoon 'normaal' standaard borsteltje die niet heel groot is.

Het resultaat:
Bij een mascara is het natuurlijk heel belangrijk wat het met je wimpers doet, dus ik heb voor en na foto's gemaakt:

   

Bij deze mascara bij de omschrijving van de webshop staat alleen dat deze niet klontert en dan is ook zo maar deze mascara geeft je wimpers ook nog eens lengte!
Ik zelf vind het resultaat erg mooi en sinds dat ik deze mascara heb , heb ik deze ook vaak gebruikt.

Deze mascara kost €17,50 en is hier verkrijgbaar klik.

Duo Eye Brush:
Deze oogschaduw kwast bevat zoals de naam al zegt 2 kanten, deze heeft aan de ene kant een groter kwastje en aan de andere kant een kleiner kwastje.


Het grotere kwastje is zacht maar toch wel stevig, met deze kwast kan je goed je oogschaduw op je bewegend ooglid aanbrengen.
Deze kwast verhaarde in het begin haast niet en ook niet tijdens het wassen.

Het kleinere kwastje is perfect voor oogschaduw aanbrengen onder je oog bij je onderste wimperrand.Deze is ook zacht maar wel wat minder stevig.

Beide oogschaduw kwastjes vind ik erg fijn.

De duo eye brush kost €12,95 en is hier verkrijgbaar klik 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails