maandag 5 september 2011

Meet my z-palette

Ik zat er altijd al een tijdje over te twijfelen of ik een z-palette wilden aanschaffen, een hele tijd geleden was ik al begonnen met proberen om mijn Catrice mono oogschaduwen d.m.v hitte eruit te krijgen, helaas lukte het toen niet, geen idee wat ik fout deed, maar ach. Vorige week zondag bestelde ik een z-palette en kreeg deze dinsdag binnen. Dinsdag toen ik het binnen had meteen naar de C1000 geweest op bak papier te halen en 's avonds ben ik meteen begonnen.
En nu lukte het gelukkig wel!


Dus meet my z-palette!:


Ik had 9 mono oogschaduwen van Catrice, die lagen maar gewoon in het bakje met de mono's in mijn lade kast.
Ik gebruikte ze niet echt vaak , dat vond ik best zonde aangezien het mooie kleuren zijn.

v.l.n.r.:
Rij1 :
geel - 330 I Think I've Green You Before - 190 Petrol Keeps Me Running - 130 Sitting On A Volcano - 140 The Captain Of The Black Pearl
Rij 2:
170 Dont Drink and Drive- 220 The Violent Violet - blauw/paars: 110 Gilbert's Grapefruit

Ik weet niet alle namen meer aangezien ik de stickers heb weggegooid want er moest magneet tape aan de onderkant.

Doordat ik ze in mijn z-palette heb gedaan gebruik ik ze nu al vaker, je ziet in 1 oogopslag alle kleuren en dat vind ik erg handig.

Swatches:


Ik heb ze dus gedepotted d.m.v. hitte , ik heb eerst bakpapier op de stijltang gelegd en toen eerst ong. 30 sec. en toen kon ik de sticker eraf halen. Toen nog een minuutje ong. erop en toen met een schuifje heb ik in het gaatje gedrukt en dan valt als het goed is de oogschaduw er uit.

Er zit wel verschil tussen de oogschaduwen, als de oogschaduw in Duitsland is gemaakt gaan de sticker er moeilijker af, en hebben ze meer lijm gebruikt.

Als de oogschaduw gemaakt is in Polen gaat de sticker er makkelijker af en ook de oogschaduw gaat er makkelijker uit, er is veel minder lijm gebruikt.

Mijn z-palette heb ik gekocht bij http://enchantra.eu/  . 





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails