donderdag 22 september 2011

It's My B-day !


Ja vandaag is het dan eindelijk zo ver ik ben jarig! En ik ben vandaag 18 geworden! ik heb dit artikel om 8 uur in de ochtend online gedaan omdat ik 18 jaar geleden om 08:00 in de ochtend ben geboren.

18 jaar alweer, het gaat hard zeg, ik weet nog dat ik 16 werdt, 17 was niet echt bijzonder maar 16 wel omdat je toen voor je scooter rijbewijs mag.  (heb ik gehaald en heb inmiddels al 2 jaar een scooter , sym mio)

En 18 is ook wel speciaal want je mag auto rij lessen enzo. En dan ga ik ook zeker doen ik ben al een tijdje bezig met de theorie en als ik dat klaar heb en gehaald heb dan ga ik rijlessen nemen. Spannend!

Vandaag ga ik winkelen met mijn moeder in Duitsland namelijk in Neuss want daar zit de Kiko! Ik mocht iets uitkiezen waar ik heen wilde op mijn verjaardag en ik wilde altijd al wel naar de Kiko toe.

Vorige jaar ging ik trouwens naar de Primark in Rotterdam.

Ik heb op zondag de 18e mijn verjaardag al gevierd voor familie en zondag de 25e vier ik het nog een keer voor familie (de meeste konden niet op de 25e dus dan maar 2 keer) En zaterdag de 24e ga ik naar het Demak'Up event meteen ook meteen een leuk uitje voor mijn verjaardag.;)

Er komt morgen ook een leuke winactie online omdat ik 18 ben geworden! Ik kan vast verklappen dat het 1 leuk groot pakket is;)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails