donderdag 8 september 2011

Gosh Quattro 002 Modest Liberty

Ik kijk elke keer als ik bij de kruidvat ben eventjes in de opruimingsbak of er nog iets leuks tussen ligt.
Deze keer zag ik een GOSH quattro in 002 Modest Libery voor maar €1,-. Toen ik keek naar de kleuren zag ik helaas dat 1 kleurtje kapot was maar ja er zat nog wel genoeg in om deze te gebruiken. En gelukkig deed het lampje het ook nog;).


Ik had geen foto gemaakt van het doosje aangezien deze vol zat met allemaal stickers en ze gingen er niet goed af helaas.

Kijk mee naar de swatches:

De swatches zien er prima uit vind ik, zeker voor die €1,-. Ik weet niet hoe duur ze normaal zijn maar dan had ik deze waarschijnlijk nooit gekocht.

De 4 kleuren uit het palette zijn goed te combineren.

Ik kocht dit palette in de opruimingsbak bij de kruidvat voor €1,-



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails