vrijdag 12 augustus 2011

Winnaars winactie's

Alle winactie's zijn afgelopen en de winnaars hebben al een mailtje gehad en misschien al de producten ontvangen, maar ik wilde ook nog even op mijn blog vermelden wie de winnaars zijn.
Dus hierbij de winnaars:

- Winactie dag 1: Overall Beauty ; Miss_Cupcake_B
- Winactie dag 2: EveryDay Minerals; Kim!
- Winactie dag 3: Sans Online ; Milou!
- Winactie dag 4: Moods For Me; Michelle, Elien en Ellen!
- Winactie dag 5: Weleda Handcreme ; Rachel, Anneke, Harriette en Pauline
- Winactie dag 6: Win een ring van glashangers; Elke!
- Winactie dag 7: Win een wikkel armbandje van LexingTonAvenue; Agnetha, Femke en Nadia!
- Winactie dag 8: Win 2 Rituals producten; Inge!
- Winactie dag 9: Win €20 tegoedbon van Bienvenu; Marinka
- Winactie dag 10: Win een Carrie Style naam ketting; Nathalie!
- Winactie dag 11: Win een nagelsticker pakket t.w.v. €15,- ; Marije!
- Winactie dag 12: Win een shampoo en conditioner van Kneipp; Lieke en Marlous!
- Winactie dag 13: Win ELF setjes!; Elien, Tamara, FashionIsAParty, Dalaluz en Deborah!
- Winactie dag 14: Win een Cleanstart Smart Mouth Lip Shine; LindaB
- Winactie dag 15: Win een Zoya nagellakje; Sisier
- Winactie dag 16: Win een Konad stempel setje; Patricia
- Winactie dag 17: Win 2 Glitter Gal lakjes; Deborah
- Winactie dag 18: Win een lipproduct van Boozyshop; Evelien, ilse en Natasja
- Winactie dag 19: Win 2 kwasten van LotusLabel; Nina
- Winactie dag 20: Win een cadeaubon t.w.v. €5,- van PureSoap; Miranda en Sophie!
- Winactie dag 21: Win 2B nagellakjes; Rilana, BlogeretteJoelle, Mariska!
- Winactie dag 22: Win GOSH nagellakjes; Manouk, ArtByInora, Cariena, GloriousLadies en Dhini!

Zo dat waren alle winactie en winnaars! Alle winnaars hebben al een mailtje van mij ontvangen, en zelf al de producten ontvangen.

Ik hoop dat jullie de winacties leuk vonden.

Bedankt voor het meedoen!

En ik wil nog even mijn bezoekers bedanken want dankzij hun had ik deze winacties kunnen doen en dankzij hun bestaat mijn blog al weer 2 jaar.

Bedankt!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails