woensdag 17 augustus 2011

Sleek Blush- Rose Gold

Al een tijdje wilde ik deze blush van Sleek bestellen, maar eigenlijk nooit gedaan. 2 weken was het dan eindelijk zo ver ik bestelde de Sleek blush in Rose Gold bij AliceJo. Maar ik kan jullie nu vast vertellen ik had deze blush veel eerder moeten bestellen! Dus twijfel je nog ? Niet doen gewoon bestellen!.







Op de voorkant van het doosje staat Sleek Make Up en dat het een Blush is.


Het enige nadeel is dat de blush erg moeilijk open gaat, en je moet dan ook oppassen dat je nagels niet afbreken als je het doosje probeert open te maken.









De achterkant, hier staan de ingrediënten op en in welke kleur je de blush hebt.






Er zit ook nog een spiegeltje in, super handig dus voor onderweg.




Close-up van de blush:




Pretty hé? Er zit een hele mooie gouden shimmer in, wat vooral in de zon erg mooi is!




Swatches:




De bovenste heb ik niet uitgeveegd en de onderste wel.


Zoals je kan zien kan je de kleur opbouwen.




De kleur is heel erg mooi, en ben er erg blij mee, waarom had ik deze nooit eerder besteld?




Sinds ik de blush heb draag ik deze bijna elke dag, vooral als de zon schijnt is de blush zo mooi!




De Sleek Blush koste bij AliceJo € 4,65








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails