maandag 29 augustus 2011

Shoplog Duitsland; P2

Als je in Duitsland bent moet je altijd even een kijkje nemen bij het cosmetica merk P2. Ook ik deed dit en toen lag de serie Deep Water Love in de schappen. Helaas waren daar ook al geen nagellakjes van te koop. Wel kocht ik een oogschaduw en een basis van deze serie. 
Ze hadden ook nog een opruimingsbak en daar vond ik een mooie blush van de serie Sun City.




- Deep Water Love oogschaduw basis € 2,75
- Deep Water Love Duo oogschaduw 030 Poseidon €2,75
- Sun City Blush 020 Urban Feeling.

Swatches:
De duo oogschaduw is goed gepigmenteerd, de lichte blauw is wel erg kruimelig. De donkere blauw is geheel matt.
In de blush zit een lichte shimmer.

Swatches van de oogschaduw met basis eronder:
Bij deze swatches heb ik onder de oogschaduw de oogschaduw basis uit dit artikel eronder gebruikt.
Zoals je ziet is er niet veel pigment verschil met de basis eronder.
Maar ik kreeg de kleuren wel moeilijker van mijn arm af.


Oeps ik was 1 bonnetje kwijt geraakt waardoor ik de prijs van de blush niet meer weet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails