woensdag 24 augustus 2011

Shoplog Duitsland; Essence

Een tijdje geleden ben ik wezen shoppen in Duitsland, en ik had wel wat leuke dingen gekocht. Ik zag laatst dat ik daar helemaal nog geen artikel over had geschreven. Dus vandaag het 1e artikel erover. Met vandaag Essence!


Dit heb ik gekocht:




- Blossoms Etc. liquid blush 01 FlowerKissed
- Nails in Style nagellak 01 Style for summernights en 04 Style-ish. baby! € 1,75 p/st.
- Glitter Topper 03 Hello Holo
- Sun Club gel eyeliner 03 BBC all night Blue €2,95

Helaas was de serie Blossoms Etc. er niet meer maar deze vond ik in de opruimingsbak. Hetzelfde met de Sun Club serie ze hadden alleen nog deze gel eyeliner.
Het schap van Nails in Style was ook al aardig geplunderd, alleen deze 2 kleuren nagellak waren er nog.

Nails in Style nail tranfer foil set.
- 03 Style me Pretty , 01 Style me Dream

Hier ga ik nog een keer mee oefenen hoe het moet.

Swatches:

Liquid blush - gel eyeliner

Nails in Style  01 ,04, effect topper 03.



Oeps ik ben 1 bonnetje kwijt geraakt waardoor ik sommige prijzen niet meer weet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails