zaterdag 20 augustus 2011

Mineral Evolution: Highlighter, Blush en Oogschaduw

Gister konden jullie al een artikel zien met wat informatie over het nieuwe merk Mineral Evolution en toen liet ik ook al weten dat vandaag een artikel online zou staan over de highlither, blush en oogschaduw die ik heb mogen ontvangen.



Deze highlither is in 1 kleur te verkrijgen. 
Het is een vrij lichte kleur, wat hoort bij een highlighter. 
Voor mij is deze highlighter perfect omdat ik ook een lichte huid heb, er zit een kleine shimmer in (zie je helaas niet goed op de foto) 

Hier heb ik de highlither gebruik op mijn jukbeen en onder mijn wenkbrauw:

Ik vind dit een fijne highlighter, het geeft net een subtiel shimmertje.

Deze highlighter kost €32,-


De blush heb ik in de kleur 08 Pink Coral, wat de naam al zegt een koraal kleurtje.
In het begin dacht ik dat deze wat te donker voor mij was, maar als je de blush lichtjes aanbrengt dan is deze zelfs voor de lichtere huid geschikt.

Op deze foto draag ik de blush:


In het echt is het veel minder opvallend dan op de foto.

Deze blush hebben ze nog in meerdere kleuren verkrijgbaar en kosten €29,95 p/st.



Deze oogschaduw heb ik in de kleur 01 Bronze. De oogschaduw is in 11 kleuren te verkrijgen.
De oogschaduw is vrij zacht waardoor deze makkelijk aanbrengt, alleen hij is wel een beetje kruimelig.

Hieronder draag ik de oogschaduw op mijn bewegend ooglid:



De oogschaduw kost € 17,95

Nog even alle 3 de swatches naast elkaar:
Highlighter - blush - oogschaduw

Eindoordeel:
Alle 3 de producten vind ik erg fijn, het uiterlijk ziet er ook heel erg mooi uit, vooral het zwart/wit doosje vind ik erg leuk.
De producten zijn wel wat een de prijzige kant maar daarvoor krijg je wel goede kwaliteit. 

Neem eens een kijkje op:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails