woensdag 3 augustus 2011

MAX Blush

Toen ik bij de action de baked oogschaduw kocht , kocht ik ook 2 nieuwe blushes, ze hadden meerdere kleuren, volgens mij 4, ik kocht 035 Pink en 032 Rosewood.
Deze kosten maar €0,99 p/st.!


Benieuwd naar de swatches en wat ik er van vind? 
Lees dan gauw verder!



Het uiterlijk van de blushes zien er wel goed uit met die zilveren rand.
Er er staat ook dat het een highlighter is maar dat is het dus niet, het is echt een blush.

035 Pink - 032 Rosewood

op de achterkant staat het nummer + naam en er staat ook dat het niet op dieren is getest, een goed pluspunt!.

Er zit ook een spiegel in en een sponsje. Dat alles maar voor die € 0,99!

De swatches:
Onderaan nr. 035 Pink en bovenaan nr. 032 Rosewood.

Zoals je ziet zijn ze goed gepigmenteerd! Voor mij is Pink denk ik wel wat te donker maar als je het ligt aanbrengt kan het denk ik wel.

Ik ben in ieder geval erg tevreden over deze blushes!

Pluspunten:
- Spotgoedkoop
- Prachtige kleuren
- Goed pigment

- Minpunten
geen.

En heb jij ze al gespot?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails