maandag 15 augustus 2011

Guhl Prachtig Lang Shampoo en spray

Een tijdje geleden konden jullie al zien in een artikel wat ik op dit moment aan het testen was. Toen schreef ik dat ik op dat moment 2 producten van Guhl aan het testen was. Ik ben nu klaar met het testen en in dit artikel bespreek ik de 2 producten.

Beide flessen zijn doorzichtig, dus ik had ze even neergelegd voor de foto want beide waren al half.
Maar zo kan je tenminste wel zien hoeveel shampoo en spray er nog in zit, altijd handig!
Ik heb de shampoo gebruikt in combinatie met de spray en dit werkte erg fijn, maar je kan de producten uiteraard ook zonder elkaar gebruiken.

Guhl Prachtig Lang Shampoo:
Ik zelf heb vrij snel haar dat snel vet wordt en toen ik deze shampoo gebruikte werd het gelukkig niet sneller vet maar na zo'n 2 á 3 dagen werd het vetter.
De geur van de shampoo is erg lekker , wel lekker fris, er staat dat het ruikt naar Aloe Vera-melk en citroengras. Dat kan maar ik ben niet zo goed in geuren herkennen, maar wat telt is natuurlijk dat het lekker ruikt!
De shampoo brengt fijn aan en schuimt goed , je hebt ook maar een beetje nodig.

Het resultaat na een was beurt:
Mijn haar zag er veel meer verzorgd en het glom ook meer, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ik ben erg tevreden over het eindresultaat, mijn haar voelde ook zachter aan.

De shampoo kost € 5,69 voor 200 ML.

Guhl Prachtig Lang Milk Spray:
De spray kan je gebruiken op nat of droog haar en je moet met name op de droge punten sprayen .
Ik heb inderdaad last van droge punten dus ik heb het meteen uitgeprobeerd en ik heb het alleen in de punten gesprayed en mijn moeder die had het door haar hele haar gesprayed.
Mijn mening:
De geur van de spray is weer net zo lekker als die van de shampoo.
Je moet voor gebruik goed schudden dus dat had ik gedaan en toen in de punten gesprayed. Mijn puntjes zagen er glanzend uit nadat ik het erin gesprayed had en het voelt ook zachter aan.

De mening van mijn moeder:
Ik had het door mijn hele haar gesprayed nadat ik mijn haar had gewassen, mijn haar werd makkelijker door kam baar en het rook erg lekker.
Mijn haar glom ook meer toen het was opgedroogd.

De Milk Spray kost € 6,69 voor 125 ML.

Guhl is verkrijgbaar bij de drogist en supermarkt.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails