zondag 21 augustus 2011

Gosh Autumn 2011

Gosh komt in de herfst weer met een nieuw collectie. ik mocht van deze collectie 2 producten testen. Namelijk een mono oogschaduw in 012 Silver en een waterproof eye shadow 004 Copper.




De mono oogschaduw in 012 Silver:
De oogschaduw zit in een zilver doosje.
Het uiterlijk is simpel zoals we van GOSH gewend zijn, met zwarte details.

De oogschaduw is vrij zacht waardoor deze makkelijk is aan te brengen. 
Onderaan het artikel zie je de swatches.

De mono oogschaduw kost € 7,49 en is verkrijgbaar in 8 kleuren.

Mineral Waterproof Eye Shadow 004 Copper:
Ik had al meerdere oogschaduw sticks van GOSH en die gebruik ik altijd als basis, want als ik ze zo gebruik gaan ze creasen, want ik heb vette oogleden.
Ook bij deze is dat zo, helaas, maar als je geen vette oogleden heb en niet zo last heb van creasen dan kan je deze makkelijk dragen.

Onderaan het artikel vind je de swatches.

De Mineral waterproog eye shadow kost € 7,99 en leverbaar in 10 kleuren.
De swatches:


Onderaan de oogschaduw en bovenaan de Mineral waterproof eye shadow.
Zoals je ziet is de mineral waterproof eyeshadow goed gepigmenteerd en de mono oogschaduw is ook wel oké gepigmenteerd.

De producten uit den GOSH herfst lijn zijn vanaf week 41 verkrijgbaar bij de Kruidvat.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails