dinsdag 16 augustus 2011

Fake MAC deel 2

Vandaag alweer deel 2 van de Fake MAC producten dat ik op ebay heb gekocht.
Vorige week kreeg ik 3 dingen binnen; Lady Gaga lipstick 09, Pigment Vanilla en Liberty of London blush 07.
In dit artikel swatch ik ze.





Liberty of London blush 07:

Het uiterlijk van deze blush vind ik erg mooi, vooral ook het doosje!.
In het echt neigt de kleur meer naar roze.

De blush had ook al onder in een spiegeltje en kwast, echt fake;)

Deze blush had ik gewonnen voor € 3,57

Onderaan in het artikel laat ik swatches zien.

Pigment Vanilla:
Ik was wel benieuwd hoe een pigment zou zijn dus had deze kleur uitgekozen genaamd Vanilla, dit leek mij wel een mooie kleur voor in mijn ooghoek.

Er zit 4.5 g. in.

Ik betaalde voor dit pigment € 2,78

Onderaan het artikel laat ik swatches zien.

Lady Gaga lipstick 09:
Wat mij meteen op viel is dat de lipstick huls net zo stevig en goed sluit als die van MAC

Alleen het enige nadeel is dat de lipstick een beetje naar plastic ruikt en smaakt... Ik denk wel dat deze ergens achter in mijn lade verdwijnt want de geur stat mij gewoon niet aan, maar ja als je het niet probeert weet je het niet.
De lipstick brengt goed aan en is creamy.

De lipstick kost € 2,44

De swatches:

blush - pigment - lipstick

Zoals je ziet zijn ze alle 3 goed gepigmenteerd , het pigment is ook op de droge huid aangebracht, ik verwacht dat het pigment nog beter is als ik er bijvoorbeel NYX Milk onder doe.

Al met al ben ik blij dat ik het toch eens geprobeerd heb om Fake MAC producten te kopen op ebay. De producten zijn wel fijn en ik denk dat ik nog wel eens een pigment ga bestellen.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails