zondag 14 augustus 2011

Eyeko - Nude, Lilac en Chi Chi Polish

Eyeko is een merk wat ik al wel kende maar er nog nooit iets van gebruikt had. Eyeko is een merk dat komt uit Londen en ze hebben hele leuke make-up en nagellak met een leuk uiterlijk.
Ik mocht 3 nagellakjes testen, namelijk de Nude Polish, Lilac Polish en Chi Chi Polish.



Ben je benieuwd naar de swatches en wat ik van de nagellakjes vind? Lees dan gauw verder!

Het uiterlijk van de nagellakjes zien er leuk uit, een simpel flesje met een leuk etiket.
In de flesjes zit 8.5 ML wat niet heel veel is.
Nude Polish:


Nude Polish is een nude beige/roze kleurtje met shimmer erin.
Ik heb altijd wel mijn twijfels over nude lakjes, zelf houd ik er niet zo van, ik houd meer van opvallender kleurtjes. 
En meestel zijn nude lakjes niet dekkend (ja Mandy daarom heet het nude).

Met 1 laagje zie je nog heel erg mijn nagel er door heen.

Met 2 laagjes wordt het al iets minder maar je blijft het nog zien.

Met 3 laagjes is het lakje wel dekkend maar soms zie je nog het randje er door heen.



Toch was ik wel verrast dat het lakje al wel na 3 laagje dekte, maar toch houd ik niet zo van nude kleurtjes, maar dat is mijn mening;)

Doordat ik 3 laagjes aan moest brengen droogde de lak niet zo heel snel.


Lilac Polish:

Lilac Polish is een lila kleurtje zoals de naam al zegt.
Lila kleurtjes vind ik erg mooi, ik houd wel van paarse (en roze trouwens ook) nagellakjes.

De swatches:

1 laagje, zoals je ziet zie je nog mijn randje er door heen schijnen.


2 laagjes, na 2 laagjes is de Lilac Polish geheel dekkend, prachtig kleurtje hé?

Het lakje droogt goed, niet heel super snel maar gewoon normaal.
Het heeft een goed kwastje en het brengt fijn aan.

Chi Chi Polish:


Chi Chi Polish vind ik een erg leuke naam lijkt ene beetje op Chihuahua;) Chi Chi is een girly roze glitter lakje. Het lakje heeft een licht roze basis met donker roze glitters erin.

Met 1 laagje zie je nog mijn nagel er door heen, maar de meeste glitter lakjes zijn niet volledig dekkend en zijn (vind ik) leuk over een ander kleurtje heen.


Met 2 laagjes zie je ook nog mijn nagel er door heen maar dat valt niet zo erg op.



Nog even swatches op het nagellak wiel:


En welk lakje vinden jullie het mooist?
Mijn favoriet is de Lilac Polish!

De nagellakjes van Eyeko kosten €5,- p/st.

Ik heb gehoord dat de lakjes uit het assortiment gaan, dus wil je er nog 1 bestellen doe dat dan snel.

Tip:
Gebruik mijn ambassador code: E8029 en dan krijg je een cadeautje bij je bestelling.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails