woensdag 10 augustus 2011

Essence 50's Girls Reloaded Nagellak

Misschien een beetje laat dat ik deze lakjes nu pas swatch, maar ik had nog zo veel klaar liggen wat eerder online moest komen, dus sorry dat het nu pas komt. Maar ik hoop dat jullie er als nog wat aan hebben (misschien kan je de lakjes nog in de opruimingsbak scoren!)


Oké in dit artikel swatch ik voor 4 van de 5 lakjes uit de Essence 50's Girls Reloaded serie.


02 Back to the 50's - 03 I'm a Marine Girl - 04 Love Me Tender - 02 You're a Heartbreaker
Het uiterlijk van de flesjes zien er leuk uit , ze zijn ook best wel groot/dik, er zit ook namelijk 15ML in.
Ze hadden ook nog een witte kleur maar die is gewoon wit verder niks bijzonders en een witte lak dat heb ik wel.

Swatches:



Allemaal 2 laagjes.
Ze brachten in het begin wat streperig aan maar als je een tweede laagje doet zie je daar niks meer van.

Ik vind het erg mooi kleuren, vooral die gouden, die bevat hele mooie shimmer.

Ze kosten €1,79 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails