dinsdag 2 augustus 2011

Essence 50's Girls Reloaded Eyeshadow 02

Vandaag swatch ik voor jullie de Essence Eyeshadow uit de 50's girl reloaded LE.
Ik heb deze in de kleuren 02 You're a Heartbreaker gekocht.




Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan gauw verder.



Het uiterlijk vind ik er heel leuk uit zien, dat sprak mij eigenlijk ook het meest aan, eigenlijk niet eens de kleuren zelf, maar gewoon het uiterlijk en daarom heb ik er ook maar 1 gekocht.

In dit paletje zitten 2 kleuren, een witte en een groen/grijze kleur.
Beide hebben een metallic finish.
Er zit ook een spiegeltje bij.

Swatch:

Beide zijn goed gepigmenteerd , de oogschaduwen zijn vrij zacht waardoor ze goed aanbrengen.

Deze oogschaduw duo is er in 3 kleuren te verkrijgen.
Ze kosten € 2,49 p/st.







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails