maandag 1 augustus 2011

Crackle setje Evie Mai

Vandaag review ik voor jullie het crackle setje van het merk Evie Mai. Dit setje is te koop bij: Parfumerie.
In dit setje zitten 6 kleuren crack lakjes, een witte lak en een topcoat.
Ik heb dit setje getest en in dit artikel deel ik met jullie mijn ervaring ermee.


Het uiterlijk van het setje ziet er erg leuk uit, dat vind ik zeker een pluspunt.!


Op de achterkant staat hoe het werkt.

De crack kleurtjes
Base coat en topcoat
     
Stap 1:
Je brengt een laagje witte lak aan, ik heb 2 laagjes gedaan omdat het dan meer dekte.

Stap 2:
Je brengt een crack kleurtje aan.
Ik heb de blauwe aangebracht.

En nu wachten tot dat het is gekraakt. 
Zelf vond ik dit best lang duren, aangezien al mijn crack lakjes die ik heb meteen kraken en deze dus niet helaas.

Op deze foto komen de eerste scheurtjes erin, dit is na 4 min.

Deze foto is na 8 min. genomen. toen was de crack op mijn pink nagel klaar met kraken.

Deze foto is ook na 8 min. genomen toen alleen nog mijn pink klaar was met kraken.

En na 10 min. waren dan eindelijk al mijn nagels klaar met kraken:
Het resultaat
Het resultaat
Helaas weet ik niet of deze lang blijft zitten, aangezien ik in onze winkel was en ik kon natuurlijk niet een crack lakje dragen dat wij niet verkopen, dus heb deze na een half dagje eraf gehaald, en dat eraf halen wat een hel was dat zeg, het ging er echt niet goed af, de crack 'stukjes' waren erg ruw waardoor mijn hele watje kapot ging, en eindelijk na 20 watjes en een half uur verder was het eraf.
Maar ik merkte wel met de crack lakjes die op het nagellakwiel zitten dat die er al heel snel af brokkelen helaas.

De andere kleuren crack lakjes op een nagellak wiel:




Dit is setje kan je hier verkrijgen : http://www.parfumerie.nl/evie-mai-crackle-nagellak-set# en kost €14,95

Pluspunten:
- Leuk uiterlijk
- Goedkope prijs voor de hele set.
- Leuke crack kleuren

Minpunten:
- Kraakt langzaam
- Heel moeilijk verwijderbaar
- Alleen online verkrijgbaar.
- brokkelt snel af.

Ben je benieuwd naar de andere dames die dit setje ook gereviewd hebben?
Kijk dan even bij:





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails