dinsdag 19 juli 2011

Tag: Sunshine Award

Ik ben getagged door Agnetha, heel erg bedankt!



De regels zijn als volgt:
- Bedank de persoon waarvan je de award kreeg
- Schrijf er een artikel over
- Beantwoord de onderstaande vragen
- Geef het door aan 10 andere bloggers waarvan je denkt dat ze het echt verdienen en vertel hun dat in een bericht.

De vragen:
1. Favoriete kleur: Roze toch wel, vroeger vond ik roze echt verschrikkelijk maar nu vind ik het een mooie kleur.
2. Favoriete dier:Chihuahua's ;)
3. Favoriete nummer: 22 omdat ik op die dag geboren ben en het is mijn geluks getal ;)
4. Welke parfum draag je momenteel? Solid Perfume Amber
5. Iets wat je altijd draagt en wat echt bij je past: Ik draag bijna altijd dezelfde roze knopjes als oorbellen.
6. Wat is je passie? Bloggen natuurlijk, en lekker bezig zijn met nagellak/make-up
7. Kado's geven of krijgen? Oeh moeilijk ik ben op zicht best wel hebberig haha, dus beide eigenlijk wel.
8. Wat is de laatste oogschaduw welke je gebruikt hebt? Ados oogschaduw trio nr. 12 (draag ik nu)
9. Favoriete dag van de week: Vrijdag , dan kijk je toch meestal wel uit naar het weekend.
10. Draag je nu nagellak? Ja nog met de acryl ijsjes ;)


Ik tag hierbij niemand, want ik denk dat al veel hem hebben gekregen , zo niet? dan tag ik je nu ;)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails