woensdag 27 juli 2011

SieradenKistje

Ik ben altijd opzoek naar leuke sieraden webshops, om even lekker rond te snuffelen en te kijken wat ze voor leuke dingen allemaal hebben.

Via Via kwam ik op de leuke sieraden webshop genaamd: SieradenKistje.

Wat meer informatie over de webshop:

Sieradenkistje.nl verkoopt handgemaakte, maar ook ingekochte sieraden met een eigen "touch", veelal in vintage stijl. Dat houdt in dat veel van onze sieraden een "oude uitstraling" hebben, maar in feite gewoon nieuw zijn. Je kunt hier terecht voor o.a. kettingen, oorbellen en ringen.
Je bestelling wordt direct tot maximaal 48 uur na ontvangst van betaling verzonden (met uitzondering van zon- en feestdagen) tegen verzendkosten gebaseerd op tarieven van TNT post plus verpakkings en verwerkingkosten.
Je kunt bij het afrekenen kiezen of je iets met brievenbuspost wil laten versturen of met pakketpost.

Kies je voor pakketpost dan krijg je een track en trace code waarmee je je pakket kunt volgen

Ik mocht iets uitkiezen uit de shop om te reviewen. Ik koos voor de ketting:

The Paris Collection "Ooh La La" met Eiffeltoren 





Ik kreeg er ook nog een super cute ring bij. maar daarover meer onderaan het artikel.

De ketting:
De ketting ziet er heel erg mooi uit, ik ben erg blij dat ik deze uitgekozen heb.
Ik vind het ook erg leuk dat er een strikje aanhangt.

De ketting is van goed stevig materiaal en is ook nog verstelbaar. Maar de ketting is van zich zelf al vrij lang.


De ketting kost € 11,95 wat ik een prima prijs vind voor deze mooie ketting.

P.s. deze ketting is zelfgemaakt.

De ring:



De ring kreeg ik er bij, how cute is die?

Het is een klein roze bloemetje , wat ik erg mooi en subtiel vind staan.
De ring is ook verstelbaar.

De ring kon ik wel vinden in de shop maar dan zat deze alleen op een andere ring.
Dan kost de ring € 6,50

Ben je op zoek naar leuke sieraden?





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails