maandag 25 juli 2011

LR Deluxe lipsticks

Laatst schreef ik al over de LR foundations en tegelijkertijd kreeg ik ook nog meer producten om te reviewen , en in dit artikel review ik 2 LR Deluxe lipsticks.

Deze zijn ook te verkrijgen via healthandbeautyinabox .

Het uiterlijk ziet er erg mooi uit, met een zilveren huls en er staat met mooie letters Deluxe op.
Ben je benieuwd naar de kleuren en de swatches?
Lees dan gauw verder!



Nr. 1 en nr. 2
De kleuren zijn vrij donker. en eigenlijk draag ik nooit zulke kleuren.

De swatches:

Zoals je ziet zijn ze erg goed gepigmenteerd! en ze dekken ook erg goed, als je ze zo iet zijn het eigenlijk wel mooie kleuren.

Naakte lippen:

Nr 1:


 Nr 2:


Ik weet het de lipstick zijn een beetje lelijk aangebracht...

Op zich zijn de kleuren best leuk zo op mijn lippen, maar ik denk zelf dat ik ze niet vaak zal dragen, want ze zijn wel erg donker.

Beide brengen goed aan zijn lekker crèmig.
De lipsticks ruiken niet raar of vies, gewoon een lipstick geur.

De lipsticks kosten 13,60 p/st. en zijn in 4 kleuren te verkrijgen.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails