vrijdag 15 juli 2011

LR Colours Cream Make-Up

Vandaag in dit artikel swatch is voor jullie alle 6 de cream make-up foundation van het merk LR Colours.
Dit merk kan je kopen bij de webshop: www.healthandbeautyinabox.com/.

Er zijn 6 kleur tinten:
Nr. 1 t/m nr. 6.

(sorry voor dat er 1 geen dop heeft maar zo heb ik hem gekregen)

Het uiterlijk:
Het uiterlijk ziet er goed uit, simpele matte huls en een zwarte dop.
Op de voorkant staat het merk en wat het is dus; LR Colours Cream Make-up.
Er staat ook nog op dat het 12 uur houd en dat het Anti Age Care bevat.

Het flesje heeft een pompsysteem, in het begin is het witte gedeelte nog aan de onderkant maar als je het gebruikt gaat deze omhoog en in het begin moet je heel vaak pompen voordat er eindelijk iets uitkomt.

Swatches:

Uitgeveegd:


Zoals je ziet zijn veel kleuren erg donker, en helaas is ook de lichtste kleur te donker voor mij, terwijl ik altijd nr. 1 nodig heb bij foundations. helaas...

Dus ik weet niet of de foundation echt 12 uur blijft zitten, maar ik probeer als ik wat bruiner ben geworden door de zon of ik nr. 1 wel kan dragen. Dus misschien dat er nog een artikel over komt.

Deze foundations kosten €10,20 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails