zondag 31 juli 2011

Essence 50's Girls Reloaded Lipsticks

Als Essence uit komt met een nieuwe LE kijk ik altijd eventjes in de winkel wat voor leuke producten er nu weer bij zitten.
Deze maand is de 50's Girls reloaded Collectie er. Van deze collectie heb ik 4 lakjes, 2 lipsticks, oogschaduw penseel en een oogschaduw duo gekocht.


In dit artikel swatch ik voor jullie de lipsticks.


Er zijn in de collectie 2 lipsticks, 01 back to the 50's en 02 I'm sailing.
Het uiterlijk van de lipsticks ziet er leuk uit, lekker simpel wit met de naam van de collectie erop.

01 is een mooie rode.
02 is een koraal / oranje kleur.

De swatches:

De swatches zien er goed uit, ze geven veel kleur af en ze zijn lekker creamy.
02 I'm sailing is nu echt een favoriet van mij, heb er zelfs nog 1 gekocht als back up;)

Ik betaalde voor beide lipsticks €3,- want toen was er nog die actie bij de kruidvat.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails