zaterdag 2 juli 2011

Bestelling binnen ; FreshMintCosmetics

Ik heb een hele tijd geleden een bestelling gedaan bij : FreshMintCosmetics en eigenlijk was ik het een beetje vergeten om er over te schrijven *oeps* Maar beter te laat dan nooit toch?

Dit had ik besteld:

W7 Perfect Eyes Sage - W7 Perfect Eyes Atalntis
W7 Mega Matte Lips 


W7 Perfect eyes oogschaduw:
Sage - Atlantis

Ik was al wel een tijdje benieuwd naar deze oogschaduwen van het merk W7. Toen ik swatches zag bij Linda van BeautyTreat vond ik ze erg mooi en wilde ze ook graag.

Toen had ik er 2 besteld, ik heb gekozen voor een mos groene kleur genaamd Sage en een mooi blauw kleurtje genaamd Atlantis.

Swatches:

Zoals je ziet hebben ze goed pigment, en zijn de kleurtjes metallic achtig.

Dit is namelijk maar 1 veegje met mijn vinger zonder basis en droog aangebracht.

De oogschaduw is vrij zacht waardoor deze goed over de huid glijdt.

Deze kosten €2,75 p/st. en zijn in veel kleuren te verkrijgen.

W7 Mega Matte Lips:


Ik had al een matte lipgloss van NYX , maar aangezien ik op de blog van Linda van Linnes.nl zag dat die van W7 bijna hetzelfde zijn had ik er ook 1 mee besteld. Ik bestelde de kleur: Evening Pink.

Swatch:

Zoals je ziet mooi dekkend, en er komt veel kleur vanaf.

Ik vind ze erg fijn en ze blijven lang zitten.

Deze kost €2,95 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails