donderdag 14 juli 2011

Action: Nieuwe Baked Oogschaduw

Altijd als ik bij de action ben kijk ik altijd even bij de make-up of ze nog iets nieuws hebben.
Deze keer hadden ze 6 soorten Baked oogschaduw nieuw.
Ik was wel erg benieuwd hoe het pigment zal zijn dus ik kocht er 4 van de 6.



427 Grey Combo:

Swatches:
Droog:
Deze swatches heb ik droog aangebracht, het pigment is hier al best oké.

Nat:
Deze foto wilde maar niet gedraaid worden, maar ach...
Zoals je ziet is het pigment al veel beter! Het is zelfs echt goed.

472 Black en Beige

Droog:

Nat:

Bij nat is het pigment echt weer vele malen beter, echt super!

471 Brown en Beige:

Droog:

Nat:

Wow deze is ook al weer zo super goed gepigmenteerd!
426 Blue en Beige:

Droog:

Nat:

Deze is ook weer erg mooi en goed gepigmenteerd.

Conclusie:
Ga ze halen! ;)
Ik was echt verrast door het goede pigment als je het nat aanbrengt, de meeste baked oogschaduwen zijn prima als je het nat aanbrengt, en deze zelfs ook.

Ik ben er erg blij mee dat ik ze toch gekocht heb, want ik dacht dat het pigment niet zo goed zou zijn.
En de prijs is maar €1,29 per stuk!
Super goedkoop dus en je krijgt ook nog goed pigment.
En op de achterkant staat ook dat het niet op dieren is getest, nog een voordeel dus.


 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails