maandag 6 juni 2011

Winactie: Win een demakup/T. LeClerc Pakket

Jullie kunnen het vast wel herinderen dat een tijdje geleden 100 beautybloggers de demakup beautybloggers kit hebben ontvangen, deze heb ik ook ontvangen en de producten hieruit gereviewed.

Zaterdag kreeg ik weer een pakket van demakup , deze keer kreeg ik het omdat de 30 beste reviews ,2 make-up pakketten kregen om te verloten bij een winactie.

Dat vond ik wel erg leuk om te ontvangen, en dat je dan weet dat je bij de beste 30 reviews hoort, :)

Dus ik heb weer een winactie voor jullie:)

Dit kunnen jullie winnen:


Deze set bevat:
- Demak'up oogmake-up reiniger pads
- Demak'up Soft en cotton reinigingsdoekjes
- T. LeClerc Mascara
- T. LeClerc Oogschaduw
- T. LeClerc Lippenstift

Wat moeten jullie er voor doen?
- Een reactie achterlaten dat je mee doet
- Het tweten :
'Win een demak'up/T. LeClerc pakket op http://tinyurl.com/6d25yjw
 @Nailgloss

Extra kans om te winnen:
- Maak een artikel over deze winactie met een link er heen 1 extra entry

Er zijn 2 winnaressen. 

Je kan mee doen t/m 12 juni.

Succes!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails