maandag 13 juni 2011

Teeez Diva's Darkness Mascara's

In mei kwamen de nieuwe mascara's van het merk Teeez in de winkel van de collectie Diva's Darkness.
Ik mocht 2 mascara's testen.

Lees verder voor mijn ervaringen er mee:



Full en Flirty Volume mascara 01 Sexy €5,99

Ssschocking Lenght Mascara 05 Gutsy (bruin) € 5,99

Full en Flirty Volume mascara 01 Sexy:

Deze mascara geeft mijn wimpers goed volume en maakt ze ook langer. Ook separeert de mascara mijn wimpers goed vind ik. Vooral mijn onder wimpers lijken heel erg lang. Over deze mascara ben ik erg tevreden!

Ssschocking Lenght Mascara 05 Gutsy (bruin):
Bij deze mascara gaan mijn wimpers iets meer aan elkaar plakken , mar verder zie je gelukkig er niet veel van dat de mascara bruin is. Van de lengte merk ik niet zo veel van, oke mijn wimpers zijn wel langer maar die van de eerste mascara vind ik mijn wimpers langer.

Mijn favoriet: 
Full en Flirty Volume mascara 01 Sexy.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails