donderdag 9 juni 2011

Tag: Show your screen

Ik heb getagged door Yanou en Yara voor de tag show your screen. Dankje wel Yanou en Yara!!

Dit houd de tag in:

- Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma's etc. staan.
- Je geeft een korte toelichting bij de achtergrond en progamma's.
- Je tagged een aantal mensen!


Als achtergrond heb ik mijn lieve hondjes, meestal heb ik wel een foto van hun op mijn achtergrond maar verwissel wel vaak van foto.

De pictogrammen die erop staan:

- Prullenbak (altijd handig)
- HP Games (zat op deze computer, bevat allemaal spelletjes)
- IMVU ( leuk chat spel)
- De sims 2 Villa en Tuin accessoires ( ik speelde vroeger echt heel vaak sims 2 nu niet meer eigenlijk)
- Print Cd (om cd te branden)
- Limewire (doet het niet meer vergeten te verwijderen)
- Epson Easy Photo Print ( programma om foto's te printen)
- Roller Coaster Tycoon 2 ( vroeger ook verslaafd aan)
- Microsoft Office Excel (handig programma)
- Itunes ( voor mijn ipod en om muziek te luisteren)
- Zoo tycoon (ook vroeger verslaafd aan)
- Microsoft Office word (om verslagen in te typen)
- Media Impression ( om muziek en foto's te bekijken, gebruik het eigenlijk nooit)
- DS Spellen ( hier staan mijn DS spellen in die ik via via heb gekregen om op mijn sd kaartje te zetten)
- Paint ( om dingen te maken)
- Panorama Maker 4 ( geen idee wat dat is eigenlijk maar stond om mijn computer standaard. )
- Itunes liedjes ( moest een mapje maken omdat mijn andere computer het niet meer goed deed dus kreeg een nieuwe, echt een jaar geleden al)
- PhotoFunStudio ( voor foto's te bewerken)
- Sims ( daar staan alle uitbreidingspakket in van de sims)
- Norton (voor virussen)
- Picasa 3 ( voor foto's te bewerken)
- Spelletjes ( daar staan nog meer spelletjes in)
- Adobe Reder X ( om dingen in te openen)

Zo dat was alles, door deze tag merk ik wel dat ik veel te veel zooi erop heb staan wat ik niet gebruik.

Ik geef deze tag door aan iedereen die hem nog niet heeft gehad.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails