zondag 26 juni 2011

Tag: Show your mobile phone

Deze tag kreeg ik van Deborah.  Heel erg bedankt!

Bij deze tag is het de bedoeling dat je vragen beantwoord.

1. Welke mobiele telefoon heb je?  HTC Snap.

2.  Hoe lang heb je deze al? Ehm een half jaartje denk ik, deze kreeg ik van mijn vader omdat zijn mobiel stuk was toen had hij een nieuwe gekocht, maar zijn mobiel werd weer gemaakt dus mocht ik deze.

3. Welke zou je graag willen hebben? Een blackberry bold.

4. Kun jij makkelijk zonder je telefoon? Ja ik kan wel makkelijk zonder, maar als je een mobiel bij je hebt ben je gewoon makkelijker bereikbaar.

5. Welke kleur is je telefoon? Zwart

6. Maak een foto van je telefoon


7. Tag 5 mensen die je kent

Maccia, Iris , Femke, Pricsilla en Maud.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails